EL PRESIDENT DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA RECONEIX LA TASCA DE L’ICSURO COM A MEMBRE DEL PROGRAMA AMBASSADORS

El 19 de desembre, es va celebrar al Saló de Sant Jordi del Palau de la Generalitat l’acte de reconeixement als representants del programa Ambassadors, de l’Agència Catalana de Turisme, i als Ambaixadors Catalonia Trade & Investment d’ACCIÓ, que amb les seves actuacions col·laboren en la projecció econòmica de Catalunya i el seu posicionament al món des de la vessant turística i empresarial.

El programa Ambassadors, impulsat pel Catalunya Convention Bureau de l’Agència Catalana de Turisme, aplega professionals reconeguts internacionalment que ajuden a promoure Catalunya com a seu per acollir congressos, reunions i esdeveniments. Actualment està format per 132 professionals catalans de referència, procedents de diferents sectors econòmics i de tot el territori català.

En aquest sentit, Albert Hereu, director de l’Institut Català del Suro, forma part d’aquest col·lectiu i així mateix, Guillem Genover, en representació de la Xarxa Europea de Territoris Surers – RETECORK. L’ICSuro a través de l’activitat al voltant del suro dóna visibilitat internacional i projecció al territori.

L’acte va comptar amb la participació, a més del conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, dels secretaris d’Empresa i Competitivitat, Joan Aregio, i d’Empresa i Coneixement, Xavier Gibert. També hi va assistir el conseller d’Afers Exteriors, Relacions Institucionals i Transparència, Raül Romeva.

 

 

caCatalan